خودآرایی و زیبایی

انواع آرایش بر اساس ماه تولد

قبول کنید که چه شما به سرنوشت اعتقاد داشته باشید یا نه، برای سرگرمی هم که باشد گاهی اوقات فال خود را می خوانید.در اینجا نکاتی در مورد آرایش مناسب خانم ها بر اساس ماه تولدشان آمده است:

فروردین

آرایش کلیدی: رژ لب پررنگ

شما شجاع و ماجراجو بوده و همیشه آماده یک چالش جدید هستید، که این چالش می تواند کوه نوردی باشد و با حتی یک مدل آرایش جدید. پس چرا در آرایشتان به جای رنگ های محو وکمرنگ از رنگ های پررنگ استفاده نکنید؟هرچه پررنگ تر باشد بهتر هم هست.

اردیبهشت

آرایش کلیدی: سایه دودی

شما خونگرم و مهربان بوده و از حس زنانه خود لذت می برید. به همین دلیل آرایش کردن برای شما بیشتر یک هنر است تا یک کار روتین، به همین دلیل به شما سایه دودی را پیشنهاد می کنیم.سایه خود را با اضافه کردن رنگ های روشن ارتقا دهید.

خرداد

آرایش کلیدی: لب های دو رنگه

شما فردی ، باهوش هستید که به هماهنگی با محیط اطرافتان تاکید می کنید و مردم هم شما را به دلیل هوش و گیرایی سریعتان دوست دارند.تنوع طلبی خود را با دو رنگ رژ لب که از رنگ های شاد انتخاب شده اند، نشان دهید. سوال این گروه از افراد این است که وقتی می توان از دو رنگ رژ لب استفاده کرد چرا از یکی استفاده کنیم؟

تیر

آرایش کلیدی: رژ گونه صورتی روشن

شما فردی با بصیرت بالا و احساساتی هستید، در واقع شما دختری هستید که به معنای کلمه همه چیز را حس می کند. در هنگام آرایش نیز به سراغ ظاهری طبیعی و زیبا می روید. ولی بدانید هیچ چیزی بیشتر از گونه های صورتی کمرنگ به شما جذابیت نمی بخشد.سعی کنید از یک رژ گونه صورتی کمرنگ و یا مرجانی استفاده کنید تا سلامتی و زیبایی ظاهری خود را به همگان نشان دهید.

مرداد

آرایش کلیدی: چشم های طلایی

شما ملکه جنگل یا منزل خود هستید. شما به طور ناخودآگاه حضوری سلطنتی داشته که به همه حس اعتماد به نفس و قدرت می دهد. پس به عنوان یک ملکه واقعی هیچ چیزی خیره کننده تر از این نخواهد بود که آرایش چشم طلایی داسته باشید.

شهریور

آرایش کلیدی: پوست براق و درخشان

شما بین دوستان خود کمی خجالتی تر بوده و ترجیح می دهید که در زندگی و مراحل آرایشی خود خیلی خود را نشان ندهید. پس بهتر است شما از رنگ های متهورانه در روتین آرایشتان استفاده نکنید، اما می توانید درخشش پوست خود را کمی بیشتر کنید.از کمی سایه و فوندانسیون استفاده کرده و صبر کنید تا پوستتان بقیه کارها را انجام دهد.

انواع آرایش بر اساس ماه تولد

مهر

آرایش کلیدی: خط چشم حالت دار

شما از هسته وجودیتان یک فرد سرگرم کننده هستید و می توانید مانند یک پروانه توجه همه را جلب کرده و کاری کنید که به لب آن ها لبخند و یا چشمک کوچکی در چشم هایشان ظاهر شود. پس با کشیدن یک خط چشم زیبا و متفاوت می توانید موضوعی برای شروع یک مکالمه در مهمانی بعدی که می روید داشته باشید.

آبان

آرایش کلیدی: سایه دودی

شما جزو دسته خانم های با احساس و با اراده هستید. کسیکه به طور طبیعی سرها به سمتش می چرخند. پس مشکلی با این ندارید که با ظاهر خود همه را مبهوت خود کنید. این کشش مغناطیسی خود را باور داشته و برای داشتن چهره ای زیبا با کمک رنگ هایی مانند سبز براق، به چشم هایتان سایه دودی بزنید.

آذر

آرایش کلیدی: ابروهایی پر پشت ومرتب

شما فردی هستید که خوش بین بوده و شوخ طبع هستید. در واقع جز کسانی هستید که در لحظه زندگی کرده و از زندگی لذت میبرند. پس چه چیزی بهتر از این است که شخصیت آزاد و رهای خود را با ابروهایی زیبا که حرف های بسیاری برای گفتن دارند، زینت دهید.

دی

آرایش کلیدی: زیر سازی کامل

شما فردی هستید که بیشتر از حرف اهل عمل است، و بیشتر به خاطر قدرت و ثبات شخصیتی اش شناخته می شود. شما دوست دارید پوستی تمیز و بدون نقص داشته باشید تا بر اعضای صورتتان تاکید کند. اما گاهی اوقات نیز دوست دارید که کمی آرایش خود را تغییر داده و با رنگ های بیشتری ترکیب کنید، این خیلی خوب است به شرطی که در انجام آرایش مورد نظرتان وارد باشید.

بهمن

آرایش کلیدی: پلک های آبی روشن

عنصر زندگی شما آب بوده پس مانند آن آزاد و رها هستید. کسی که به گذشته ها فکر نکرده، فقط نگاه رو به جلو داشته و روش های مختلفی در رسیدن به راه حل کار های خود دارد. پس شما جز کسانی هستید که در انتخاب آرایشتان نیز به روش های جدیدی می اندیشید و همیشه حاضرید که ظاهر خود را تغییر داده و تکنیک های جدید، رنگ های جدید و یا در کل ظاهری جدید را امتحان کنید.

اسفند

آرایش کلیدی: خط چشم براق

شما مهربان و از خود گذشته هستید و می توان گفت از شما مهربان تر وجود ندارد. همچنین شما عاشق داستان های عاشقانه و رویا پردازی در مورد روز بعد هستید. پس آرایشی نازک و آسمانی که شامل استفاده از خط چشم براق می شود برای شما مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا