مطالب متفرقه

پیشنهاد کادو برای آقایان

خلاصه: برای برطرف شدن سردرگمی در انتخاب هدیه برای آقایان کافی است اطراف خود را بهتر و هدفمند تر نگاه کنیم.

معمولا هدیه هایی که در بازار است متعلق به خانم ها می باشد و این امر برای کسانی که احتیاج به خرید هدیه برای آقایان دارند کار را دشوار می کند. به همین منظور در این مقاله سعی شد تا چند پیشنهاد ارائه شود که خرید کادوی مردانه آسانتر گردد.

بهترین پیشنهاد برای انتخاب هدیه مردانه اینست که سمت کالاهایی برویم که مختص جنسیت خاصی نیستند. برای مثال می توان سراغ عطر و ادکلن رفت و یا از وصایل دکوری مانند تابلو استفاده کرد. در ادامه چند پیشنهاد جالب دیگر برای هدیه دادن به آقایان مطرح می کنیم:

سفارش نقاشی پرتره از چهره:

می توان سراغ هدایایی  رفت که فرد مورد نظر را سور رایز کرد. به همین منظور می توان یک نقاشی پرتره از روی یکی از عکس های فردمورد نظر تهیه کنید و قاب کنید و به شخص مورد نظر هدیه دهید.

585847

هدیه دادن ماگ با عکس خود آن شخص:

می توان ماگی سفارش دهید که عکس فرد مورد نظر روی آن چاپ شده باشد. برای اینکار می توانید از تصاویر مشترک خودتان نیز استفاده کنید تا تبدیل به هدیه ای شود که شما را به یاد خاطرات شیرینتان بیندازد.

585744

چاپ ماگ حرارتی با تصاویر خود آن شخص:

می توان از ماگ های جادویی استفاده کرد که در ابتدا به رنگ مشکی بوده ولی بعد از ریختن مایعات داغ عکس مورد نظرتان ظاهر می شود. این ماگ می تواند آقایان را به شدت سورپرایز کند.

47588

کادو دادن تیشرت های ست مردانه و زنانه با عکس های چاپی:

اگر قصد خرید هدیه برای شوهر خود را دارید نیز می توانید یک ست تیشرت مردانه و زنانه سفارش دهید که یکسری عکس بخوص و یا خانوادگی بصورت مرتبت با هم بر روی هردو تیشرت چاپ شده باشد.

47585825

از تیشرت های تک مردانه با عکس های خود افراد بصورت سفارشی نیز می توانید استفاده کنید.

خرید ساعت رومیزی چوبی بعنوان هدیه:

ساعت های رومیزی فانتزی می توانند هدایای بسیار جالب و مناسبی برای هم آقایان و هم خانم ها باشند.

4758575847

به منظور سهولت در تهیه و خرید تمامی هدایای پیشنهادی فوق می توانید به فروشگاه اینترنتی روبوبیکا به آدرس robubica.com مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا