مطالب متفرقه

تجربه ی خرید از سایت blsco.ir

دنیای مجازی امروزه به اندازه‫ای پیشرفت کرده که حتی جزیی‫ترین کارهای روزمره مردم را هم در بر می‫گیرد. خرید آنلاین یکی از این کارهاست که امروزه کمتر کسی پیدا می‫شود که با آن آشنایی نداشته باشد.

در ابتدا اعتماد کردن به فروشگاه‫های اینترنتی، به نظر سخت می آمد و خرید آنلاین کاری با ریسک بالا بود. اما با پیشرفت و گسترش این فروشگاه‫ها به مرور زمان موانع موجود برطرف شدند و اعتماد مردم نیز به آن‫ها جلب شد. فروشگاه‫های اینترنتی با توجه به گستره کسب و کارها، هرکدام در زمینه‫ای مشغول به فعالیت هستند. البته وبسایت‫هایی هم هستند که به صورت جامع کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می‫کنند که امروزه از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند. در ادامه به بررسی خرید از یکی از وبسایت های تخصصی در زمینه قطعات لپ‫تاپ، یعنی وبسایت blsco.ir می‫پردازیم. با ما همرا باشید.

475

فاکتورهای مهم خرید آنلاین از دید کاربران

یک فروشگاه اینترنتی همواره در تلاش است که بتواند نظر کاربران بیشتری را که قصد خرید آنلاین دارند به خود جلب کند. کاربران نیز از یک فروشگاه اینترنتی انتظاراتی دارند که بتوانند به آن اعتماد کنند و مایحتاج خود را از آن بخرند. مهمترین فاکتورهای مد نظر کاربران برای خرید آنلاین از قرار زیر است:

  • اصل بودن یا داشتن کیفیت بالا و قابل قبول کالا
  • قیمت مناسب
  • تضمین بازپس گیری کالا در صورت عدم رضایت
  • پاسخگویی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی
  • دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی داخلی

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ بهار یکی از بزرگترین وارد کنندگان قطعات لپ‫تاپ به ایران است. این فروشگاه، تمامی کالاهای خود را از شرکت‫های تولید کننده انبوه قطعات لپ‫تاپ سفارش می‫دهد و به ایران وارد می‫کند. اما چطور توانسته این اصول را در حرفه خود اجرا کند؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

اصل بودن یا داشتن کیفیت بالا و قابل قبول کالا

فروشگاه اینترنتی BLSco (www.blsco.ir)اساس کار خود را بر پایه ارایه کالاهای اوریجینال و یا کالا با جنس درجه یک قرار داده است. این موضوع را می‫توان به وضوح در بین نظرات کاربران مشاهده کرد. به جرات می‫توان گفت بخش قابل توجهی از اعتبار این فروشگاه اینترنتی نشات گرفته از همین موضوع است.

قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی BlSco کلیه اجناس خود را با نازلترین قیمت در بین سایر رقبای خود عرضه می‫کند. قیمت ها در این وبسایت به گونه‫ای است نزدیک به قیمت عمده بوده تا هم کاربران و هم دیگر فروشندگان بتوانند به راحتی کالای مورد نظر خود را حتی به تعداد بالا خریداری کنند.

تضمین بازپس گیری کالا در صورت عدم رضایت

به وجود آمدن ایرادات و مشکلات احتمالی کالاها امری اجتناب ناپذیر بوده و نمی توان به طور حتم از عدم وجود آن‫ها اطمینان داشت. اما فروشگاه اینترنتی BLSco این امکان را به مشتریان خود داده تا یک هفته کالای خریداری شده خود را تست کنند و در صورت وجود مشکل و عدم رضایت از خرید کالا، آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی خود را پس بگیرند. همچنین امکان گارانتی تعویض برای برخی از کالاها از جمله شارژر و باتری نیز قرار داده تا در صورت ایجاد مشکل کالای قبلی فروخته شده را با یک نمونه دست اول تعویض کند.

پاسخگویی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی

فروشگاه اینترنتی BLSco همچنین دارای پشتیبانی تلفنی و آنلاین می‫باشد تا کاربران بتوانند سوالات خود را قبل از خرید کالای مورد نظر خود مطرح کنند و با اطمینان بیشتر خرید کنند. راه‫های ارتباطی بین کاربران و پشتیبان‫ها از طریق رایچت، تماس تلفنی و شبکه‫های اجتماعی از جمله واتساپ می‫باشد.

دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی داخلی

لازمه شروع فعالیت هر کسب و کار اینترنتی، اخذ مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی می‫باشد. این کار باعث می‫شود به کاربران این اطمینان را بدهد تا خرید امنی داشته باشند. فروشگاه اینترنتی BLSco هر سه مجوز رسمی یعنی نشان ملی ثبت (رسانه‫های دیجیتال)، نماد اعتماد الکترونیکی و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی را اخذ کرده تا کاربران با اطمینان خاطر کالای مد نظر خود را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا