خودآرایی و زیبایی

روش کانتور کردن انواع بینی ها

1.کوچک کردن بینی: ابتدا صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله ای نرم آن را کاملا خشک کنید سپس پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها.پد آرایشی خود را با کمی آب مرطوب کنید و آب اضافی آن را قبل از مالیدن به صورت از پنبه بگیرید . بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد به اندازه یک سکه 5 تومانی باشد کافی است . بعد پد را از وسط از روی کرم پودر تا کنید تا کرم کاملا روی سطح پد پخش شود سپس برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کار کرم زدن به خط زیری چانه برسد

تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد در مرحله ی آخر برس قلموی پنکک را روی دستتان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره تر است آغشته کنید . و با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلمو پاک کنید . و بعد به آرامی روی نوک بینی تان با قلمو به صورت ضربه ای پنکک بزنید ، همچنین ناحیه زیر بینی ، چون با این کار بینی حالت کوتاه تری به خود می گیرد ، بعد برس قلمو را همینطور به آرامی اطراف سوراخ بینی و دو طرف قسمت پایینی بینی که نزدیک نوک دماغ است به صورت ضربه ای پنکک بزنید . و با این تکنیک بینی تان را از قبل باریک تر کنید و به فرم دلخواهتان دست پیدا کنید.

2.پهن تر کردن بینی باریک:دو طرف بینی را با کرم پودر روشنتر هایلایت کنید چنانچه بینی نوک تیزی دارید از کرم پودر با درجه رنگ تیره تر به روی نوک بینی استفاده کنید.

3.پنهان کردن برآمدگی روی بینی: با زدن کرم پودر تیره تر درست روی برآمدگی و هایلایت کردن 2طرف برآمدگی با کرم پودر روشنتر.

4.صاف جلوه دادن بینی خمیده: استفاده از کرم پودر تیره تر روی قسمت برآمدگی و هایلایت کردن طرف مقابل بینی با کرم پودر روشنتر.

5.باریک کردن بینی پهن: استفاده از کرم پودر تیره تر دو طرف بینی و هایلایت کردن خط میان بینی با کرم پودر روشنتر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا