مطالب متفرقه

سایت خرید الپتیکال

فروشگاه طاها لند با موضوع عرضه و فروش انواع الپتیکال خانگی و باشگاهی افتتاح شد . شما می توانید بهترین الپتیکال های بازار را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از طاها لند خرید کنید . برای خرید الپتیکال اینجا کلیک کنید .

58

خرید الپتیکال در تنوع زیاد با قیمت عالی را در فروشگاه ورزشی طاها لند تجربه کنید . خرید الپتیکال خانگی و الپتیکال باشگاهی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ، می تواند یک تجربه خوب را برای شما رقم بزند . الپتیکال و یا همان اسکی فضایی ، یکی از وسایل رایج ورزشی می باشد که با استفاده از ان شما می توانید در خانه و یا باشگاه ، با استفاده از آن شروع به چربی سوزی نمایید .

5

در خرید الپتیکال می بایست به نکات زیر دقت نمایید :

نوع مگنتی : در صورتی که الپتیکال شما از نوع مگنتی باشد ، تنظیم و تغییر شدت سختی پدال های به صورت دستی انجام خواهد شد و به همین دلیل امکان ست کردن برنامه های تمرینی در این نوع وجود ندارد .

نوع الکترومگنتی : بر خلاف نوع مگنتی ، در این نوع الپتیکال ، شدت سختی به صورت اتوماتیک اجرا می شود و این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید برنامه های مختلفی را بر روی ان ست و تنظیم نمایید .

میزان تحمل وزن : در خرید الپتیکال حتما به میزان تحمل وزن آن توجه کنید و همیشه توجه داشته باشید که حدودا 20 کیلو بیش از وزن شما را تحمل کند .

خرید الپتیکال ، در حال حاضر در سایت طاها لند به آدرس tahaland.com/list/26/elliptical امکان پذیر می باشد .

 

منبع: tahaland.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا