مطالب متفرقه

عنوان :طراحی محیط دفتر اداری به شیوه مدرن

درب اتوماتیک و پارتیشن شیشه ای هردو می توانند به شیوه ای معجزه گونه محیط دفتر اداری شما رادگرگون سازند.

راه‌های زیادی برای زیبا نشان دادن فضای منزل و محیط‌های کاری وجود دارد. استفاده از این محصول با پانلهای شیشه‌ای متنوع می‌تواند روشی عالی برای جداسازی و دکورسازی فضاهای تجاری و مسکونی باشد. به‌ویژه شما می‌توانید با استفاده از شیشه سکوریت لمینت، عایق صوتی مناسبی را به‌منظور عایق‌بندی فضای کاری وزندگی خود فراهم آورید. شما می‌توانید با استفاده از آن با عایق‌بندی، حریم خصوصی مناسبی را بدون هیچ مانع بصری ایجاد نمایی. و.با استفاده از درب اتوماتیک برای ورودی دفتر اداری خود محیطی هرجه مدرن تر فراهم آورید.

نصب پارتیشن اداری برای ایجاد محیطی مناسب:

امروزه در اکثر ساختمان‌های اداری از این محصول برای جداسازی محیط استفاده می‌شود. استفاده از پارتیشن اداری در کتابخانه‌های بزرگ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که ضمن مجزا کردن محیط و ایجاد عایق صوتی مناسب، می‌توان بخش کامپیوترها را از بخش کتاب‌ها جدا نمود ولی در صورت لزوم می‌توان این بخش را باز کرد تا بدون هیچ آلودگی صوتی مورداستفاده عموم قرار گیرد.این محصول به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد می‌تواند برای پیکره‌بندی مجدد ساختار دفاتر مورداستفاده قرار گیرد و دکوراسیون شمارا تغییر دهد و فضای موردنیاز شمارا سازمان‌دهی کند.

333

استفاده بهینه در فضاهای اداری:

 استفاده از پانلهای شیشه در پارتیشن اداری با طرح های زیبای سندبلاست موجب می‌شود تا فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسد و فضای موردنظر خود را بتوانید چه در خانه و چه در محل کار ایجاد نمایید و برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار ایده آل می‌باشد. استفاده از پانلهای شیشه‌ای باکیفیت در طراحی می‌تواند فضایی ایمن و دکوراتیو را ایجاد نماید. استفاده از شیشه نشکن فریم لس، یک عنصر طراحی معروف برای فضاهای تجاری مانند ادارات، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره می‌باشد.

 طراحان و معماران درگذشته از شیشه در ساخت‌وساز بهره می‌گرفتند ولی بیشتر در درب و پنجره‌ها و به میزان محدود استفاده می‌شد ولی امروزه در نمای ساختمان‌ها و بسیاری از لوازم از شیشه استفاده می‌شود. استفاده از شیشه‌های شفاف در پنجره به‌منظور عبور نور و گسترش دید بسیار مرسوم بوده است.

امروزه استفاده از پارتیشن اداری‌ای فریم لس به‌عنوان دیوار در منازل و ایجاد فضاهای انبار یا اتاق بایگانی و غیره بسیار مرسوم شده است و طرفداران خود را دارد.

این محصول در انواع و طرح‌های مختلف ارائه می‌شود و می‌تواند فضایی متفاوت را در محیط زندگی و کاری شما پدید آورد. شما می‌توانید طرح‌های مختلفی را برای نقش بستن بر روی آن برگزینید.

استفاده از پارتیشن اداری روشی غیرمرسوم درگذشته:

درگذشته استفاده از این محصول برای تغییر دفاتر و منازل، به‌هیچ‌عنوان مرسوم نبوده است؛ اما امروزه وقتی معماران و طراحان دکوراسیون می‌خواهند فضایی را تغییر دهند، اولین چیزی که سراغش می‌روند تصاویر مربوط به پارتیشن اداری شیشه‌ای است که می‌تواند ماسکی دائمی و زیبا برای دفتر شما باشد.

 استفاده از این محصول در آموزشگاه‌های خصوصی، اتاق‌های کنفرانس و بسیاری از نمونه‌های دیگر بسیار متداول است و به‌مرور در همه‌ی مکان‌ها به چشم می‌خورد و نمی‌توان تأثیرات استفاده از آن در فضا را انکار کرد.

انعطاف‌پذیری این محصول یکی از دلایل انتخاب آن است و البته محیطی تمیز و شفاف در فضای دفتر ایجاد می‌شود. امروزه مدیران و افراد نیاز به حریم خصوصی را در فضای کاری لزومی می‌بینند تا بتوانند افراد و تیم‌های کاری مختلف را از یکدیگر جدا نمایند.

 درگذشته استفاده از دیوارهای گچی سنتی برای جداسازی بخشه‌ای مختلف شرکت بسیار مرسوم بوده است که باعث تبادل کمتر اطلاعات بین افراد شرکت می‌شد ولی واضح است که استفاده از این محصول می‌تواند ضمن جداسازی بخشه‌ای مختلف امکان تبادل اطلاعات و نظر بین افراد را فراهم آورد و فضایی دوستانه و صمیمی به وجود آورد و افراد ضمن پیش برد وظایف خود از بودن در محیط، حس خوشایندی داشته باشند.

 استفاده از دیوارهای گچی باعث می‌شد تا اعمال هر تغییری در دفتر و شرکت سخت و هزینه‌بردار شود. 4

درحالی‌که این محصول امکان تغییر راحت‌تری را فراهم می‌کند و با استفاده از پانلهای بلند می‌توان ضمن جدا نمودن محیط‌های مجزا، حریم خصوصی موردنظر را ایجاد نمود، درحالی‌که استفاده از دیوارهای گچی گذشته امکان محدودی را در اعمال تغییرات فراهم می‌کرد و نمی‌توانستیم پیکره‌بندی اصلی را تغییر دهیم، در این محصول هرزمانی که تمایل داشتید می‌توانید پانل‌ها را حذف و یا جابه‌جا کنید و فضایی جدید را دفتر خود پدیدآورید.

 با استفاده از آن آزادی عمل بیشتری در طراحی دکوراسیون خودخواهید داشت و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. استفاده از این محصول و فضای ایجادشده از آن عمدتاً برای اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر مناسب است و ابتکار و خلاقیت عمل را در کارمندان افزایش می‌دهد چراکه ذوق انجام کار را به روندی بهتر، در آن‌ها افزایش می‌دهد.

 از طرفی اشتراک‌گذاری و تبادل‌نظر راحت افراد کمک شایانی در پیشبرد اهداف شرکت خواهد کرد. وقتی شما به همراه تیم کاری خود در حال گفتگو بر روی مبحث خاصی در اتاق شیشه‌ای خود هستید، مشتریانی که برای بازدید به شرکت می‌آیند، با مشاهده‌ی انرژی در حال جریان بین کارمندان به وجد می‌آیند و دیدن این فضا تأثیری مثبت بر آن‌ها می‌گذارد.

در ضمن شما می‌توانید نام برند و نام تجاری خود را بر روی پانلهای شیشه‌ای طراحی نمایید تا در ذهن بیننده نقش ببندد و باعث ترویج نام شرکتتان شود. معمولاً وقتی افراد به طراحان مجرب ما مراجعه می‌کنند، می‌دانند که چه می‌خواهند و ما این محصول را انتخابی مناسب برای جداسازی فضای آن‌ها قلمداد می‌کنیم.

چراکه فضای کمی را اشغال می‌کند و محیطشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. با توجه به نیاز مشتری، استفاده از این محصول از کف تا سقف بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد زیرا حریم خصوصی را بیشتر حفظ می‌کند و از پیچیدن صدای بخشه‌ای مختلف در شرکت می‌کاهد و باعث تمرکز کاری سایر کارمندان شرکت می‌شود.

 وقتی از مشتریان خود می‌پرسیم که چرا پارتیشن اداری را انتخاب می‌کنید؛ همگی بر انعطاف‌پذیری و تنوع بالای آن تأکیددارند. چراکه می‌توانند هرزمانی پانل‌ها را جابه‌جا و تغییر دکور دهند و حتی آن را با درب یا بدون درب کشویی مورداستفاده قرار دهند و در هر حالت زیبایی و ظاهر مدرن آن حفظ خواهد شد و البته سرمایه‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌ای برایشان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا