خودآرایی و زیبایی

آشنایی با دستگاه الکساندریت

امروزه و در دنیای قرن ۲۱ ام، یکی از مهم ترین عوامل برای زیبایی و زیباشناختی، داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک می باشد. این امر شاید در سالیان و قرون گذشته جزو دست نیافتنی ترین اتفاقات و خواسته ها می بود.اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی به یکی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کارها تبدیل شده است.شما دیگر نیازی به عمل های جراحی سخت و طاقت فرسا نخواهید داشت و به راحتی و در کمترین زمان ممکن نتیجه دلخواه خود را کسب خواهید کرد. با آشنایی با دستگاه الکساندریت همراه باشید.

بحث دیگری که در این بین و در امر زیبایی مطرح است، رفع موهای زائد بدن می باشد. امری که شاید دغدغه فکری خیلی ها باشد و بسیاری از وقت افراد را به خود اختصاص بدهد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و غلم، می توان به راحتی این مسئله را نیز برطرف نمود.

ما در این مقاله سعی داریم تا با کمک گرفتن از مقالات سایت کلینیک وارسته، به موضوع رفع موهای زائد بپردازیم و دراین باره خدمت شما اطلاعاتی بدهیم تا بدانید جدید ترین روش برای این کار چیست و چطور می توان آن را انجام داد:

رفع موهای زائد بدن
رفع موهای زائد بدن

رفع موهای زائد به کمک دستگاه الکساندریت

روش های متنوعی برای رهایی از شر موهای زائد بدن وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • الکترولیزر
  • استفاده از تیغ
  • استفاده از مو حتی!

اما سختی کار و زمان بر بودن آنها، و همچنین بازگشت سریع موها، باعث میشود که این روش ها دربرابر رفع و لیزر موهای زائدبسیار ناکارآمد و پیش پافته بنظر برسند.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه پیشرفته الکساندریت، جزو به روز ترین و کاربردی ترین متدهای رفع موهای زائد می باشد. در این روش بدون درد و خون ریزی و اتلاف وقت، موهای زائذ به نوعی که بازگشت و رشدشان با تاخیر بیشتری نسبت به دیگر روشهای متداول می باشد، از بین می روند.

دستگاه الکساندریت
دستگاه الکساندریت

درباره روش کار و آشنایی با دستگاه الکساندریت میتوان گفت که این دستگاه به کمک اشعه لیزر و بدون اینکه آسیبی به بافت های پوستی و درونی بدن بزند، به از بین بردن و آسیب رساندن به فولیکل ها پوست و مو حمله کرده و آنها را تحت تاثیر قرار میدهند تا علاوه بر از بین رفتن موهای زائد، مدت زمان بیشتری نیز برای بازگشت انها صرف شود.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

درباره استفاده از این روش و لیزر موهای زائد به کمک دستگاه الکساندریت ، میتوان تهاجمی نبودن روش و همچنین مدت زمان بیشتری که طول میکشد تا موهای زائد دوباره رشد کنند و همچنین این روش جزو روش های غیرتهاجمی می‌باشد.

منبع: http://astpi.ir/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا