خودآرایی و زیبایی

10 نکته برای داشتن یک آرایش جذاب

۱ – خانم هایی که دارای چین و چروک ظریف می باشند بهتر است از به کار بردن کرم پودرهای مات بپرهیزند زیرا چروک ها و خطوط ریز را بیشتر نمایان خواهد کرد. کرم پودرهایی که ترکیب چربی دارند به پوستتان طراوت و لطافت می بخشند و از نشانه های پیری نیز می کاهند.

۲ – برای داشتن چشمانی درخشان و براق می توانید در گوشه ی داخلی چشم خود مداد نقره ای براق بکشید.

۳ – برای ثابت کردن رنگ رژگونه خود، ۲ بار رژگونه بزنید. ابتدا روی کرم پودر، رژگونه مایع یا کرمی به کار برید و سپس رژگونه ی پودری به همان رنگ را روی آن بزنید.

۴ – برای جلوه بخشی به لب های خود از یک برق لب استفاده نمایید. برای زیبا تر نمودن لب های افتاده، برق لب را روی قسمت های وسط لب پایینی بزنید.

۵ – برای خوش حالت کردن ابروهای خود می توانید کمی برق لب به آنها زده و سپس آنها را شانه بزنید.

۶ – گاهی مایع اضافه ریمل بر روی مژه ها جمع شده و آنها را نازیبا می سازد. برای داشتن مژه هایی زیبا ابتدا مایع اضافی ریمل را کاملا گرفته و سپس دسته ریمل را با دستمال کاغذی کاملا پاک نمایید تا از تجمع مایع ریمل بر روی مژه های خود پیشگیری کنید.

آرایش جذاب

۷ – اگر کشیدن خط چشم برایتان سخت است، ابتدا با خط چشم در امتداد خطوط مژه ها نقطه چین بگذارید و بعد با برس ظریف نوک باریک این نقاط را بهم وصل کنید. با انجام این کار می توانید یک خط چشم صاف و زیبا بکشید.

۸ – گاهی پیش می آید که بعد از کشیدن خط چشم و یا زدن ریمل، نقاطی سیاه بر روی پوست پشت چشم و یا زیر چشم می افتد. برای پاک نمودن این نقاط و بدون بهم خوردن آرایش، می توانید یک عدد گوش پاک کن را در شیر، روغن زیتون و یا پاک کننده های آرایش زده و به آرامی آن نقاط را پاک نمایید.

۹ – اگر آرایش شما حالت مصنوعی به خود گرفته است، می توانید اسفنج آرایشی را مرطوب کرده و آهسته بر روی پوست خود بزنید. انجام این کار موجب می شود آرایش تصنعی شما طبیعی تر شده و چهره ای زیبا و بشاش داشته باشید.

۱۰ – اگر رنگ رژگونه شما نازیبا شده است بهتر است ابتدا کمی با پودر آن را کمرنگ کرده و سپس کمی به آن آب بپاشید.

۱۱ – برای نرم کردن نوک مداد خود ابتدا آن را کمی بر روی پوست دستتان بکشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا