مطالب متفرقه

اسکرابر زمین شوی در وب سایت صنعت جارو :                                                                                                

اسکرابر زمین شوی در وب سایت صنعت جارو یک دستگاه مکانیزه، تخصصی و حرفه ای جهت انجام شست و شو و خشک کردن سطح زمین می باشد که این دو عملیات را به طور هم زمان به انجام می رساند و اساس عملکرد دستگاه زمین شوی بر پایه سامانه برس زنی، سامانه پاشش آب، مخازن جداگانه آب تمیز و آب کثیف می باشد. دستگاه زمین شوی در ابعاد و مدل های متنوعی طراحی و تولید و به بازار عرضه می گردد که همین امر موجب گشته بتوان از دستگاه کف شوی جهت استفاده در محیط های گوناگون از جمله؛ مسکونی، اداری، آموزشی، تجاری، ورزشی، درمانی، صنعتی و غیره به منظور نظافت و شست و شوی سطح زمین با هر جنس و نوع کف پوش استفاده نمود. در یک محیط امکان دارد به دلیل تراکم وسایل و تجهیزات قدرت مانور در محیط پایین باشد و یا یک محیط با وسعت بسیار گسترده باشد برای تمام این فضاها با هر قدرت مانور و وسعتی به دلیل تنوع در محصولات ارائه شده می توان از دستگاه کف شوی بهره مند شد. همچنین این دستگاه زمین شوی صنعتی پر کاربرد جایگاه خود را در مجتمع های مسکونی برای نظافت لابی و هتل نیز پیدا کرده است. امروزه ماشین شوی صنعتی در مدل های متنوعی از لحاظ نحوه هدایت ، منبع تغذیه ، نوع و تعداد برس، پهنای شست و شو و ظرفیت مخازن عرضه می شود تا امکان انتخاب دستگاهی در تناسب با وسعت و مشخصات محیطی فضا وجود داشته باشد در این صورت دست یابی به حداکثر کارایی دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی امکان پذیرمی گردد. اگر چه دستگاه های کف شوی صنعتی در مدل های متنوع و متفاوتی عرضه می شوند اما ساختار و نحوه عملکرد این دستگاه در تمام مدل ها مشابه بوده و از زمان اولین عرضه تا به امروزه تغییر چندانی نکرده است. اجزای دستگاه زمین شوی صنعتی از برس ها، منبع تغذیه، سامانه مکش ومخازن آب تمیز و کثیف تشکیل شده است. اسکرابرها نسبت به نوع کاربری و اندازه به 3 دسته تقسیم می شوند که مدل سرنشین دار بیشتر در فضاهای با وسعت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد مدل دستی یا بدون سرنشین که در اماکن با مساحت متوسط با موانع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و مدل مینی اسکرابر یا اسپرینتر که در اماکن کوچک با قابلیت مانور بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. اسکرابرها از طریق باطری و برق مستقیم شارژ می شوند. اسکرابرهایی که دارای باتری هستند از طریق برق شهری تغذیه و نیرو را در خود ذخیره می کنند سپس در طول مدت کاری خود از برق ذخیره شده استفاده می کنند و در مواردی که نتوان از باتری استفاده کرد سیم طولانی برق در دستگاه تعبیه شده که با اتصال به سامانه برق شهری مورد استفاده قرار می گیرد. توضیحات لازم بابت تهیه یک اسکرابر زمین شوی در وب سایت صنعت جارو دراختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 

 

47444444444

 

 

دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی در وب سایت صنعت جارو:

 

دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی در وب سایت صنعت جارو، یک دستگاه ضد عفونی کننده تمام اتوماتیک می باشد که از سیستم هیدرولیک و پنوماتیک به طورهمزمان استفاده می کند. یک سنسور با کیفیت بالا در این دستگاه استفاده می شود که کاملا حساس است. این دستگاه در دو مرحله قابل استفاده است اول قرار دادن دستان خود در مقابل سنسور و اسپری مایع به صورت خودکار و دوم تعیین یک دوره زمانی برای سنسور جهت پاشش ماده ضد عفونی کننده. این دستگاه ضد عفونی کننده  قیمت و کیفیت متفاوتی دارد که معمولا دستگاه های ارزان قیمت انرژی بیشتری مصرف می کنند و با اختلال در عملکرد روبرو می شوند پس از مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی مایعات را تخلیه می کنند و در نهایت ممکن است نشتی به دستگاه وارد شود که به معنای پسماند مایع ضد عفونی یا الکل هدر رفتن آن و هزینه های تعمیر است. در دستگاه های ضدعفونی کننده پیشرفته تر و با کیفیت تر که هم از لحاظ قیمت وهم کیفیت متفاوت تر با دستگاه های ارزان قیمت هستند چرا که یک فنر طبیعی با یک نازل برقی با کیفیت بالا جایگزین می شود. همانطور که میدانید دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی براساس رعایت پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله اجتماعی طراحی شده است. از این دستگاه بیشتر در ورودی های بانک ها، بیمارستان ها، سازمان ها وادارات، هتل ها، کارخا نه جات صنعتی، مساجد، متروها، هایپرمارکت ها و غیره استفاده می شود. بعد از شیوع ویروس کرونا به در خواست وزارت بهداشت تمام اماکن عمومی موظف به داشتن دستگاه های ضد عفونی کننده دست بوده به منظور کاهش تماس افراد با اشیا در مکان های عمومی و میکروب زدایی آسانتر. در حال حاضر وسایل زیادی برای شستن دست و تمیز کردن آن مانند دستمال کاغذی، صابون، ژل دستی و غیره در بازار وجود دارد که این وسایل دیگردر اماکن عمومی مورد استفاده قرار نمی گیرد و منسوخ شده اند. ساختار دستگاه ضد عفونی کننده چشمی دارای یک چراغ می باشد که در صورت تمام شدن باتری یا برق به مصرف کننده هشدار می دهد، دراری حس گرهای داخلی برای شناسایی آسان هستند، ظاهری چشم گیر دارند که پنجره ای شفاف در قسمت جلویی محفظه قرار می گیرد و به راحتی درون محفظه ی دستگاه قابل مشاهده است و برای مشاهده تغییر اندازه محلول نیازی به باز کردن درب مخزن نیست، یک دکمه قفل طراحی شده است برای جلوگیری از ورود باکتری های خارجی که بر کیفیت دستگاه پاشش تاثیر می گذارد، این دستگاه با حالت پمپ مایع طراحی شده است که کاربران می توانند بدون نیاز به فشار هیچ دکمه ای دستان خد را چندین بار بشویند. دستگاه ضد عفونی کننده دست چشمی در وب سایت صنعت جارو در آینده مطالب بیشتری جهت خرید آسانتردر اختیار شما خواهد گذاشت.

 

 

خرید ترولی نظافتی از فروشگاه اینترنتی صنعت جارو:

 

خرید ترولی نظافتی از فروشگاه اینترنتی صنعت جارو با توجه به این که خرید اینترنتی امروزه بسیار رایج شده است و مصرف کنندگان عزیز بدون مراجعه به مراکز خرید و در معرض قرار گرفتن با ویروس کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس و سایر بیماریهای ویروسی و واگیر دار می توانند از طریق موبایل یا لپ تاپ خود با مراجعه به این سایت معتبر به راحتی تجهیزات نظافتی مورد نیاز خود را تهیه کرده و در محل تحویل بگیرند. ترولی های نظافتی جهت استفاده در مکان های مختلف در انواع  و ابعاد گوناگونی طراحی و ساخته شده اند. از انواع ترولی های نظافتی می توان به ترولی چند منظوره، ترولی بیمارستانی، ترولی خدماتی، ترولی خانه داری یا هتلی اشاره کرد. تی شوی های نظافتی دارای طبقات مختلف روی بدنه آن ها می باشند که از جنس استیل یا پلاستیک می باشد که بسته به نوع طراحی برخی ها دارای سطل های متفاوت در اطراف ترولی می باشند و برخی هم دارای تی و خاک انداز و دستمال تنظیف بر روی ترولی نظافتی تعبیه شده است. تی شو که به تی خشک کن هم معروف می باشد به صورت تک لگن و دو لگن تولید شده است که برخی تولید داخل و برخی هم وارداتی می باشند. تی خشک کن های تک لگن بیشتر برای فضاهای کوچک تر بوده که تی را از قبل خیس کرده و با آب گیر فلزی که روی تک لگن تعبیه شده است می توان  تی را خشک کرد اما برای فضاهای بزرگ تر باید از تی خشک کن های دو لگنه استفاده کرد که یک لگن برای قرار دادن آب تمیز و دیگری برای آب کثیف می باشد که با استفاده از آب گیری که بر روی هر دو لگن قرار دارد تی را خشک کرده و آب کثیف حاصل از خشک شدن تی وارد مخزن آب کثیف می گردد. بنا بر توضیحات داده شده بسته به محیطی که قرار است کاربر از ترولی نظافتی استفاده نماید و وسعت فضای مورد نظر، می توانید اقدام به خرید ترولی نظافتی مناسب از وب سایت صنعت جارو نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا