مطالب متفرقه

در معرفت نیوز برای انتشار اخبار می پردازیم.

وب سایت خبری تأیید شده معرفت نیوز 10 مزیت برتر داشتن وب سایت تأیید شده نیوز چیست

اخبار مربوط به آخرین پیشرفت هایی است که در سراسر جهان اتفاق می افتد. به رویدادهای اخبار سیاسی و اخبار ورزشی محدود نمی شود. زمینه های بسیاری مانند چند رسانه ای، سلامت، موبایل، اخبار اقتصادی وجود دارد که در آن اخبار مکرر به روز می شود. ناشران برتر اخبار در سراسر جهان آخرین اخبار و به روز رسانی ها را در مورد موضوعات مختلف منتشر می کنند تا ترافیک زیادی را در وب سایت خود به دست آورند. بنابراین، اگر یک وب‌سایت خبری دارید یا برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید، این 10 مزیت برتر داشتن یک وب‌سایت مورد تأیید گوگل نیوز را بررسی کنید.

گوگل از آخرین الگوریتم برای رتبه بندی بهترین و معتبرترین اخبار در موتور جستجوی اخبار خود استفاده می کند. بنابراین، تنها بهترین وب سایت های جهان ترافیک زیادی دریافت می کنند. در این مقاله ما در مورد مزایای داشتن وب سایت های مورد تایید اخبار گوگل صحبت می کنیم.

  1. ارزش برند

داشتن وب‌سایت‌های مورد تأیید گوگل نیوز به شما کمک می‌کند کانال اخبار برند خود را در جهان محبوب کنید. شما می توانید یک طاقچه انتخاب کنید، وب سایت خود را در گوگل نیوز تأیید کنید و سپس از این وب سایت به عنوان برندی برای انتشار محتوای خبری خود استفاده کنید. شما باید به محتوای اخبار مربوط به وب سایت خود پایبند باشید. گوگل یکی از قابل اعتمادترین موتورهای جستجوی خبری است و انتشار مرتب اخبار در وب سایت شما به شما در ایجاد برندتان کمک می کند.

وب سایت تأیید کننده گوگل نیوز

  1. ترافیک فوری

اخبار منتشر شده در وب سایت های مورد تایید اخبار گوگل به سرعت ایندکس می شوند و شما بلافاصله ترافیک را در وب سایت خود دریافت خواهید کرد. بسته به کیفیت اخبار و ارزش برند وب سایت شما، گوگل اخبار شما را در مکان مناسب در جستجوی اخبار گوگل نمایش می دهد و شما شروع به دریافت ترافیک فوری به وب سایت خود می کنید.

محتوای خبری به خوبی تحقیق شده و اصلی پتانسیل زیادی برای جذب ترافیک زیادی به سایت شما دارد. بنابراین، نام تجاری خود را بسازید و شروع به انتشار اخبار با کیفیت در وب سایت خود کنید تا بازده زیادی از سرمایه خود دریافت کنید.

  1. افزایش لینک به وب سایت شما

لینک مستقیم از وب سایت گوگل نیوز دریافت خواهید کرد و این باعث افزایش رتبه موتور جستجوی شما می شود. بسیاری از وب سایت های جدید همیشه به دنبال وب سایت های مارک دار برای آخرین به روز رسانی ها و اخبار هستند. آنها ممکن است پیوندهایی به وب سایت شما از وب سایت خود ارائه دهند. به این ترتیب لینک های برگشتی و متعاقباً رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش می یابد.

افزایش لینک های برگشتی باعث افزایش بازدیدکنندگان از سایر وب سایت ها نیز می شود. بنابراین، پتانسیل زیادی برای داشتن یک وب سایت مورد تایید گوگل نیوز وجود دارد.

توصیه می شود روزانه حداقل 2 تا 3 خبر با کیفیت در وب سایت مورد تایید خبری خود ارسال کنید.

  1. مزایای ارزش مثبت به دلیل انتشار مطالب تازه

گوگل به وب سایت هایی که روزانه محتوای تازه را در وب سایت خود منتشر می کنند، ارزش بیشتری می دهد. از آنجایی که شما روزانه اخبار باکیفیت را به وب سایت خود اضافه می کنید و توسط خزنده گوگل نیوز ایندکس می شود، ارزش مثبت آن را از گوگل دریافت خواهید کرد. بنابراین، این ارزش زیادی به وب سایت شما می افزاید.

  1. وضعیت “سایت مرجع” به وب سایت شما

از آنجایی که وب سایت شما به صورت دستی توسط تیم گوگل نیوز بررسی و تأیید می شود، به وب سایت شما وضعیت «سایت مرجع» می دهد. این باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود و شما شروع به دریافت ترافیک ارگانیک و خبری بیشتر به وب سایت خود خواهید کرد. با گذشت زمان شاهد افزایش رتبه صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) برای محتوای وب سایت خود خواهید بود. بنابراین، تأیید سایت شما در گوگل نیوز ارزش زیادی دارد.

  1. ایندکس سازی سریع صفحات جدید

خزنده گوگل نیوز یک خزنده ویژه است که برای فهرست کردن اخبار در زمان واقعی طراحی شده است. هنگامی که اخبار خود را در وب سایت مورد تایید گوگل نیوز منتشر می کنید، در عرض چند دقیقه در فهرست اخبار خزیده و ایندکس می شود. این به وب سایت شما رونق زیادی می دهد و شما بلافاصله شروع به جذب بازدید کننده خواهید کرد. اما به خاطر داشته باشید که گوگل نیوز به دنبال اخبار است و شما باید فقط اخبار را در وب سایت مورد تایید گوگل نیوز خود منتشر کنید.

  1. ترافیک ارگانیک بهتر

قدرت بالایی که گوگل به وب سایت شما داده است، شانس نمایش وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو افزایش می دهد. این به شما ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت شما می دهد. بنابراین، به خاطر داشته باشید که محتوای با کیفیت بالا را در وب سایت خود منتشر کنید تا حداکثر نتیجه را از وب سایت خود بگیرید.

اگر وب سایت شما در گوگل نیوز ایندکس شده است، بر اساس کیفیت کار شما، گوگل به شما کمک می کند تا وب سایت خود را محبوب کنید.

  1. اعتبار وب سایت شما

وب سایت هایی که در گوگل نیوز ظاهر می شوند به عنوان وب سایت های معتبر در نظر گرفته می شوند. بنابراین، شما باید از این فرصت استفاده کنید و کیفیت وب سایت خود را حفظ کنید. این به طور خودکار رتبه شما را در دراز مدت افزایش می دهد. به افزودن محتوای با کیفیت به سایت خود ادامه دهید.

گوگل به طور خودکار اعتماد و اعتبار را به وب سایت شما اضافه می کند. این امر باعث می شود تا در اینترنت با برند بالایی آشنا شوید.

  1. حضور دو برابر در گوگل

اخبار گوگل و موتور جستجوی گوگل بهترین منبع برای جذب ترافیک زیادی در وب سایت شما هستند. اگر وب سایت شما در گوگل نیوز فهرست شده است، صفحات خبری شما هم در فهرست اخبار گوگل و هم در فهرست موتور جستجو بسیار سریع ایندکس می شوند. این امر حضور وب سایت را دو برابر افزایش می دهد و به سرعت از وب سایت خود نتیجه خواهید گرفت.

وب‌سایت‌های شما در گوگل نیوز و موتور جستجوی ارگانیک Google قابل مشاهده هستند که باعث افزایش دید وب‌سایت شما می‌شود.

  1. سئوی خودکار و سریع با تلاش کمتر

اگر اخبار خود را در وب سایت خود بنویسید و منتشر کنید، بدون هیچ تلاشی از طرف شما به سرعت ایندکس می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خبری با کیفیت برای وب سایت خود بنویسید. بر اساس کیفیت و صحت اخبار/ انتشارات، مقاله شما بدون تلاش زیاد ایندکس می شود. بنابراین، به دریافت سریع نتایج از تلاش شما کمک می کند.

منبع وب سایت خبری معرفت نیوز

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا