مطالب متفرقه

امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران فراهم شد!!

در سالهای گذشته به علت تحریم و سایر اختلالات ایجاد شده در حوزه ی بازی های کامپیوتری و موبایل و خرید های درون برنامه ای امکان خرید جم بازی ها و سی پی در ایران فراهم نبود.
در حال حاضر با تلاش های فراوان تیم دیکاردو شما میتوانید به صورت مستقیم و کاملا امن و مطمئن از سایت دیکاردو خرید cp کالاف دیوتی و جم بازی ها مثل کلش رویال و خرید جم فری فایر را خریداری کنید.
خرید شما در کمتر از سه دقیقه و فقط با ثبت نام در سایت انجام شده و هر گونه مشکل احتمالی توسط تیم پشتیبانی ۲۴ ساعتها رفع خواهد شد.
برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کافیست وارد سایت دیکاردو شده و یا از طریق لینک بالا مستقیما وارد صفحه ی کالاف دیوتی شوید.
بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین بازی های موبایل است که با ژانر اکشن و در سبک شوتینگ اول شخص می‌باشد که با افزایش رتبه میتوانید به صورت سوم شخص نیز بازی کنید. با خرید سی پی بسیاری از قابلیت های جدید بازی، اسکین ها و نقشه ها و همچنین قابلیت داشتن سلاح های جدید و ترکیبی برای شما فعال خواهد شد که باعث پیشرفت سریعتر شما در بازی میشود و لذت بیشتری را برای شما فراهم میکند.

بازی فری فایر هم که به تازگی از رقبای خود پیشی گرفته و تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن شده است. این بازی هم برای خرید های درون بازی از جم به عنوان پول استفاده میکند که شما با خرید جم فری فایر میتوانید با سلاح های جدید و با قدرت بیشتر با رقبای خود مقابله کنید و از بازی لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا