مطالب متفرقه

ویژگی های قفسه درایوین راک

قفسه درایوین راک یک راه حل ذخیره سازی با تراکم بالا است که با کاهش راهروهای عملیاتی لیفتراک، فضا و ارتفاع موجود در انبار را به حداکثر می رساند.

این از یک ساختار مدولار آسان برای جمع آوری و تنظیم مجدد ساخته شده است که نگهداری آن را آسان می کند.

قفسه‌بندی فشرده می‌تواند یا در قفسه‌بندی درایوین، تنها با یک راهرو دسترسی، که آخرین بار وارد شده، اولین بار خارج می‌شود، یا از طریق قفسه‌بندی، با ورودی و خروجی، که در آن اولین بار وارد شده، اولین بار خارج می‌شود.

 

هنگامی که شما نیاز به ذخیره محصولات همگن با تعداد زیادی پالت از همان مرجع دارید، این بهینه ترین و رایج ترین سیستم ذخیره سازی پالت است.

این سیستم فشرده در جایی مناسب است که استفاده از فضا مهمتر از انتخاب بارهای ذخیره شده باشد.

 

قفسه  درایوین راک یک ساخت قفسه بندی انبار برای کالاهای تک نوع با انبارداری طولانی مدت و گردش مالی آهسته است. این نوع قفسه اغلب در سردخانه و فریزر استفاده می شود. استفاده از قفسه‌بندی Drive-in یک راه‌حل عالی برای انبارداری کالاهای تقاضای فصلی، مواردی که به شرایط خاص نیاز دارند، یا برای جمع‌آوری موجودی اضافی از همان SKU است. قفسه درایو در حداکثر استفاده از منطقه انبار را فراهم می کند.

اجزای قفسه بندی انبار درایوین

قفسه متشکل از قاب‌ها و پایه‌هایی است که توسط براکت‌ها و پروفیل‌های مخصوص به یکدیگر متصل شده‌اند که برای پشتیبانی از پالت‌ها طراحی شده‌اند. ساخت و ساز انبارداری چند سطحی را ایمن می کند.

برای بارگیری یا چیدن پالت مورد نیاز، لودر لیفتراک وارد تونلی می شود که قرار است پالت ها در آن قرار گیرند.

خط کش های مخصوصی را برای لودر تولید می کند تا با خیال راحت در داخل سیستم رک حرکت کند.

قفسه Drive-in اصل LIFO (آخرین ورود، اولین خروج) را ارائه می دهد.

 

مزایای قفسه درایواین راک:

 

پروفیل عمودی با مقاومت مکانیکی بالا؛

تنظیم موقعیت بازو با گام 50 میلی متری؛

پوشش های مختلف برای شرایط بهره برداری مختلف؛

خط کش های قابل اعتماد برای لودرها؛

ویژگی های توزیع بار برای مقاومت کفپوش ناکافی؛

پایداری ساخت بالا به دلیل استفاده از مهاربندی x.

 

سیستم‌های ذخیره‌سازی قفسه‌بندی پالت درایو-این دسترسی راحت و آسان به پالت‌ها را با بهره‌وری فضایی و ذخیره‌سازی با حجم بالا در انباشتن بلوک‌ها فراهم می‌کنند. کسب‌وکارها به راهروهای کمتری برای قفسه‌بندی پالت‌های درایو-این نیاز دارند و می‌توانند تا 75 درصد پالت‌های بیشتر را در همان فضا ذخیره کنند، که قفسه‌بندی پالت درایو را به انتخابی بسیار محبوب و کم‌فضا تبدیل می‌کند. سیستم‌های ذخیره‌سازی قفسه‌بندی پالت درایو شامل پالت‌هایی است که روی ریل‌های کنسولی روی هم چیده شده‌اند تا بلوک‌ها را تشکیل دهند. بلوک ها ممکن است تا ارتفاع 12 متری با دو بلوک مخالف که توسط یک راهرو دسترسی واحد سرویس دهی می شوند، روی هم چیده شوند. کانال‌های قفسه‌بندی پالت درایو-این در یک جهت ارائه می‌شوند. آنها همچنین می توانند برای پشتیبانی از مدیریت موجودی FIFO و دسترسی کانال چند جهته در صورت لزوم سازگار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا