مطالب متفرقه

عجایب کولرهای گازی

کولرهایی با عجیب ترین تکنولوژی در قطر

تصور کنید به تماشای فوتبال به استادیوم رفته اید و مثل این باشد که در خانه پای تلوزیون نشسته اید و در حالی که باد کولرگازی به شما میخورد تخمه بشکنید و از تماشای بازی مورد علاقه خود، آن هم در جام جهانی لذت ببرید. بله این یک رویا نیست و قطر یکی از گرم ترین کشور های دنیا برای استادیوم های خود همچین شرایطی را محیا کرده است. اگر از الان بلیط جام جهانی را برای خود گرفته اید باید به شما بگوییم که 8 استادیوم این رقابت ها از کولر گازی ویژه بهره مند هستند و شما می توانید این رویا را محقق کنید و برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی بازی ها در شرایطی برگزار می شوند که هوا تنظیم شده است.

سعود عبدل قانی، مسئول فنی بخش خنک کردن ورزشگاه های جام جهانی قطر در این رابطه اظهار کرد: هوادارانی که آلرژی دارند یا از بیماری های تنفسی رنج می برند برای تماشای این بازی ها به مشکل برنخواهند خورد چون هوای درون ورزشگاه از همه جا تمیزتر خواهد بود. او افزود: این تکنولوژی پیشرفته در مکان هایی قرار خواهد گرفت که هواداران حاضر هستند و نکته قابل توجه فناوری این است که مانع از ورود باد به ورزشگاه می شود.

این طور که به نظر میرسد و آقای عبدل قانی عزیز هم گفت یکی از پیشرفته ترین سیستم های ممکن در ورزشگاه ها پیاده شده است، و جالب اینجاست که این تکنولوژی نه در آمریکا و نه در اروپاست و همین پایین کشور خودمان است. حالا دوستانی که میروند و تجربه می کنند برای ما هم تعریف کنند.

 

کولرگازی سرطان زا

عجیب اما واقعی! مگر می شود کولرگازی سرطان زا باشد؟ بله این مورد را اخیرا متوجه شده ایم و به اطلاع شما هم می رسانیم. با گرم شدن هوا در تابستان و استفاده از سیستم های سرمایشی همه ی مردم روزانه از آن استفاده می کنند. یکی از بیشترین جاهایی که از کولر استفاده می شود، داخل اتوموبیل ها می باشد و دقیقاً همین مورد یکی از عاملین اصلی سرطان است. با توجه به  تحقیقات به عمل آمده داشبور خودرو، صندلی، جعبه کولر و در واقع همه اشیاء درون خودرو از پلاستیک ساخته شده که در محیط در بسته، ماده‌ای سمی به نام «بنزن» که موجب سرطان می‌شود از خود ساطع می‌کنند؛ شکی نیست که همگی این بو را در هنگام باز کردن درب ماشین، استشمام کرده‌ایم.

یک اتومبیل پارک شده در داخل خانه با پنجره‌های بسته شامل 400 تا 800 میلی‌گرم بنزن است که این مقدار 8 برابر سطح استاندارد است؛ حال اگر خارج از منزل، خودروی خود را در آفتاب با دمای بالای 16 درجه سانتیگراد پارک کنید، سطح بنزن بین 2 هزار تا 4 هزار میلی‌گرم یعنی 40 برابر سطح استاندارد می‌رسد. پس دوستان عزیز قبل از سوار شدن داخل خودرو، پنجره ها و درب خودرویتان را باز نمایید و بگذارید هوای سمی و زهرآلود انباشته شده داخل اطاق خودرو خارج گردد، به عبارت دیگر این ماده سمی را از فضای خودروی خود بیرون برانید.

 

کولرگازی برای بانوان حرام است!

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، علماي وهابي در چند سال اخير، علاوه بر فتواي تحريم گروه هاي مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهاي مضحكي كرده اند، که با هيچ منطقي قابل تفسير نيست.

در آخرين نمونه از اين گونه فتواها، يكي از سلفي هاي وهابي كه بر روي صفحه تويتر، خود را ” علامه ابوالبراء ” مي خواند، با صدور فتوايي اعلام كرد: روشن كردن كولر براي زن، در غياب شوهر حرام است.

اين علامه سعودي در توجيه اين فتوا تاكيد كرد: اقدام زن در روشن كردن كولر در غياب شوهر، مساله اي بسيار خطرناك است و مي تواند به رواج فحشا در جامعه بيانجامد.

وي افزود: وقتي زني در غياب شوهر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسايه متوجه شود كه زن در منزل است و به همين سبب مرتكب زنا و فحشا شود.

درباره شرکت تهویه برتر

تهویه برتر یک شرکت خدمات نصب و تعمیر کولرگازی در شهر اندیشه میباشد که می توانید شرح خدمات قابل انجام این شرکت را با کلیک رو اینجا ببینید. این شرکت با استفاده از متخصصین خود در زمینه فروش و نصب انواع سیستم های تهویه مطبوع آماده ارائه خدمات در شهر اندیشه می باشد. اگر در شهر اندیشه زندگی می کنید و در فکر خرید کولر گازی هستید حتماً از سایت این مجموعه دیدن نمایید.

https://tahviehbartar.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا